به گزارش ارومیانوین، قاسم جلیلی نژاد اظهار کرد: از دو هزار و ۶۸۲ شکایت ثبت شده به دو هزار و ۵۸۶ مورد پاسخ داده شده و مابقی یعنی ۹۶ مورد در دست اقدام و منتظر ارائه پاسخ از دستگاه متشاکی است.
وی افزود: بیشترین شکایات مردم به ترتیب در پشتیبانی و ارائه خدمات مکالمات تلفن ثابت مخابرات منطقه با تعداد ۵۶۵ مورد ۲۱ درصد، پشتیبانی و ارائه خدمات شرکت آسیاتک با تعداد ۴۴۲ مورد ۱۶٫۴۸ درصد کیفیت سرویس اینترنت ADSL مخابرات منطقه با تعداد ۲۱۸ مورد ۸٫۱۳ درصد و پشتیبانی و ارائه خدمات سرویس اینترنت ADSL مخابرات منطقه با تعداد ۱۳۶ مورد ۵٫۰۷ درصد، خدمات مالکیت و سیمکارت تلفن همراه اول با تعداد ۱۲۷ مورد ۴٫۷۴ درصد و سرویسهای داخلی پست استان با تعداد ۹۹ مورد ۳٫۶۹ درصد است.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی اضافه کرد: مشترکان حوزه ارتباطات میتوانند شکایات در مورد خدمات و سرویسهای پست، پستبانک، مخابرات، اپراتورهای ارتباطی، ICPها و دفاتر پیشخوان دولت در سامانه https://195.cra.ir ثبت کنند.
وی تصریح کرد: همچنین مشترکان در راستای ثبت شکایت از پیامکهای انبوه مزاحم و تبلیغاتی شخصی، شماره موردنظر را به سرشماره رایگان ۱۹۵ پیامک کنند.
جلیلی نژاد ادامه داد: بعد از ثبت شکایت در این سامانه، ظرف مدت ۷۲ ساعت باید رسیدگی به این شکایت انجام و نتیجه به مشترک شاکی ارائه شود.