• امروز : شنبه, ۲۲ دی , ۱۴۰۳
یادداشت؛

اصلاح طلبان همچنان در جبهه نخ‌نما شده ضد تبلیغات؛ حرفی برای ابراز ندارند

  • کد خبر : 3540
  • ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹
اصلاح طلبان همچنان در جبهه نخ‌نما  شده ضد تبلیغات؛ حرفی برای ابراز ندارند
در حالی که روند تبلیغات نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری داغ داغ پیش می رود و داوطلبان این صندلی پرطمطراق همچنان در حال ارائه برنامه های خود با استفاده از تریبون های مختلف هستند، اصلاح طلبان، از کاندیداها گرفته تا طرفداران و بوقچی های رسانه ای آنان حرفی برای ابراز ندارند و در جبهه ضد تبلیغات دست و پا می زنند.

به گزارش سرویس سیاسی ارومیانوین، در حالی که روند تبلیغات نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری داغ داغ پیش می رود و داوطلبان این صندلی پرطمطراق همچنان در حال ارائه برنامه های خود با استفاده از تریبون های مختلف هستند، اصلاح طلبان، از کاندیداها گرفته تا طرفداران و بوقچی های رسانه ای آنان حرفی برای ابراز ندارند و در جبهه ضد تبلیغات دست و پا می زنند.
در روزهای اخیر دو چهره اصلاح طلب که هرکدام با سبقت گرفتن از دیگری در هشتگ نویسی های شعاری و فرمایشی، خود را نماینده جبهه اصلاحات معرفی می کنند، برنامه ای برای ابراز در محضر مردم ارائه نداده اند و حتی در بحث های کارشناسی تلویزیونی و رسانه ای نیز تخریب دیگر رقبا را در دستور کار دارند.
این افراد از مساله حجاب گرفته تا موضوع ریاست یکی از کاندیداها در قوه قضائیه و همچنین محل زندگی و کار و خودرو دیگر کاندیداها مورد کنکاش قرار داده اند ولی خودشان نه هیچ علامتی از برنامه نگاری برای چهار سال آینده ارائه کرده اند و نه اموال خود را در محضر مردم ارائه داشته اند.
یکی از این کاندیداها نیز با همراهی تبلیغاتی قابل توجه رسانه های به اصطللاح اصلاح طلب، همسر خود را به عنوان نماینده به رسانه ملی فرستاد تا نمایشی دیگر را برای مثلا کسب محبوبیت بین نیمی از مردم کسب کند…. که البته باید به ایشان گفت مردم به این اقدامات نمایشی در سال های گذشته پشیزی ارزش قائل نبوده اند.
یا همین نماینده در برنامه ویژه رسانه ای، در مقابل سوال برای برنامه هایش در راستای اشتغال مردم به ویژه جوانان، موضوع ارسال پیامک برای حجاب بانوان را پیش می کشد و ابراز می دارد که نباید به جوانی که لیسانس یا فوق لیسانس دارد، پیامک برخورد با بی حجابی در خودرو فرستاده شود؛ حال ارتباط این جواب با آن سوال چیست، الله اعلم!
دیگر کاندیدای به اصطلاح اصلاح طلب نیز که در روزهای آغازین، دولت سوم روحانی را پیش کشیده بود، در روزهای اخیر به سمت دولت سوم خاتمی هشتگ نویسی خود را تغییر داده و با استفاده از این حربه، اول به دنبال شکست رقیب هم جناحی خود است و سپس به سمت رقبای دیگر حرکت خواهد کرد.
او در یک تلاش دیگر برای کسب رضایت هم جناحی های خود، از دبیر تشکلی همسو نیز زمان خواسته تا برنامه های خود را اعلام کند؛ البته در روزهای گذشته با وجود ارائه زمان رسانه ای برای این کاندیدا، برنامه ای برای ارائه نداشته و معلوم نیست چه برنامه ای را برای ارائه در آن تشکل همسو خواهد داشت؟؟
از سوی دیگر نیز بوقچی های رسانه ای اصلاح طلبان که جایگاه خود را زیر سوال می بینند، طی روزهای گذشته هرچه از دستشان برآمده برای تخریب رقبا به کار گرفته اند؛ از گل آلود کردن آب در خصوص اعضای ستادهای تبلیغاتی حجت الاسلام رئیسی تا محل زندگی جلیلی و حتی اظهارنظر زاکانی در مورد وضعیت تجاری ایران و چین.
حال باید به آنان گفت که این مسیر اتخاذ شده برای ایشان، مسیری بدون اختصاص رای اضافه در انتخابات ۲۸ خرداد بوده و به اصطلاح آب در هاون کوبیدن است.
مردم دیگر از تخریب خسته شده اند و بیشتر به برنامه رای می دهند تا به تخریب و با توجه به اوضاع نابسامان اقتصادی، باید مردم را با برنامه به ویژه در حوزه اقتصاد و معیشت به پای صندوق رای کشید و حرکات نخ نمای تخریب جایی در صندوق آرای مردمی ندارد.

آغاز به کار حساب توئیتری آیت الله رئیسی
مشاهده
لینک کوتاه : https://urmianovin.ir/?p=3540