به گزارش سرویس اجتماعی ارومیانوین، احمد مجرد، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه از این میزان بالغ بر هشت هزار و ۴۰۰ فقره بازدید کنترل کمی توسط کارشناسان فنی خدمات مهندسی شرکت نفت با مشارکت اداره کل استاندارد صورت گرفته است، افزود: چهار هزار و ۸۰۰ فقره بازدید کنترل کیفی سوخت نیز توسط مهندسی فرآوردهها از جایگاههای عرضه فرآورده های نفتی مرکز و شهرهای شمال استان آذربایجان غربی انجام شده است.
وی افزود: همه بازدید های صورت گرفته فوق از ۱۳۳ باب جایگاه سوخت و ۳۰ باب فروشندگی محور روستایی بمنظور ارائه خدمات مطلوب به مشتریان به صورت ادواری از نظر شاخص های کمی و کیفی از پیش تعریف شده، انجام شده است.
مجرد با بیان اینکه در مجموع بصورت دوره ای و منظم ماهانه یک نوبت نازلهای عرضه سوخت بنزین و نفتگاز و پنج نوبت نیز کیفیت سوخت جایگاهها آزمایش می شود، اظهار داشت: درصورت مشاهده کوچکترین اختلال در کارکرد نازلها سریعاَ توسط کارشناسان فنی، نازل مربوطه پلمپ شده تا توسط تعمیرکار مجاز تنظیم و بروزرسانی شود.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه همچنین از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه مشکل و ایراد فنی نازلها، با مرکز پاسخگویی شبانه روزی ۰۹۶۲۷ تماس حاصل کنند و واحد روابط عمومی و بازرسی شرکت موطف است شکایات واصله را با حضور شاکی بررسی نموده و نتیجه اقدامات صورت گرفته را به مشتری و مبادی ذیربط منعکس کند.